MAHAHA JA LYCKAS KOMMA IN PÅ INTERNET PÅ JOBBET (H) STATUS!

ohohohohohohhohooh ja sitter på internet här på KUBAL, deni jefla miffon!!!!!!! vavavavava va kan ni göra nu ?inget :D:D:D:D:D:D:DD:D:D:DD:DD:D:D, hejhej ja slutar snart ? ja är trött? ja vakna 4? ja börja 6? jag slutar 6? klockan är halv 4? alltså fattas det 2 och en halv timme!!! om ni inte kunde matte!! mahahhahahaha!! :D oohohohohohoh och jag sitter mde androw i telefonix och pratar om vad vi ska skära oss i armarna ikväll :D
Maaahahhaahha vill ni vara med?

Androw är självmordsbelägen skicka hem blommor till han eller presenter det e ju faktiskt jul snart
sen danne valderrama är lite paranoid han med, han berättade en hemsk sak till mig att han sett spöken =O
sen ideal är invecklingsstörd
och sam utvecklingsstörd
darko ko...
dennis svensk....
jag enligt androw är en pirogo

Änniii Irakiiiiii hejdå ses ikväll pusspuss sen cry me a vattenpöl......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0