Öööööööööööh

idag har ja varit trött och allmänt less så efter skolan gick ja på stan med mina sjumpisar sen så gick ja in en sväng på toaletten skar mig lite i armarna och sen efter det så måddeja mycket mycket bättre! fy fan va det hjälper =) köpte lite klappar till mig själv ;D maaaaha det e ja värd!!!kom hem och så såg ja en stor kasse med flera små kassar mED SPRIT OOOOOOOOOOOH ja frågade ifall det va mina och det va mina!!! ja blev överlycklig så den 25 kanske ni ser mig i nått dike dåkan ni passa på att springa fram till mig och skära mig lite armarna ni med! =D tänk på att det e inte alla som får det bara speciella =D senså imorgon,lördag,söndag,måndag ska ja jobba :(fy fan va skärningar det kommer bli då!!! ouhuhuhuhuhuhu cry me a hav hajdööö

Kommentarer
Postat av: Lindaaaa

hahahaha fan va du säger pato :)

2007-12-20 @ 19:49:45
Postat av: jag igen

*suger ska det stå :P

2007-12-20 @ 19:50:15
Postat av: hahahDanne

hahah du e psyk mannen .. :P

2007-12-21 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0