Saaandra

ohohohohho, Sandra jadu den damen träffa vi genom en krogvända där hon var lite mindre nykter? Juppjupp, hon var lite sådär social kan man nog kalla det  och vi börja snackaaa en massa sen blev det bara av en ren slump att man växlade nummer lixsom, hon hade tydligen tappat bort sitt nummer så hon frågade efter mitt =D Hahaha, sen så har det bara blivit att man talkat en massa och då i andra sidan så har hon typ blivit min musiksponsor, myyycket bra muusic taste säger jag! och hon e nog inte emo av sig så ja tror inte vi passar bra ihop =O man måste klicka på nån nivå tycker jag, tycker inte du? Näeee, men hon e jävligt schysst hel cool sisådär =p
och ja var bara tvungen att skriva det för ja fick ett samtal med ett hot att om ja inte skrev något så skulle ja bli kidnappad bara sådär och sen så sa ja på mitt förförra inlägg att ja skulle fördjupa om Sandra härdåååå.

Ps: hon e söt och allmänt bra bara och sen tror ja att hon älskar mig oerhört mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0