dagens

Jag har faktiskt börjat bli less på det här bloggandet faktiskt, jag vet ju inte vad jag ska skriva och så det e jobbigt!
kan ju säga att igår spenderade ja min kväll med Lindoooos vi tog det lugnt hos henne vi skulle dra ut en sväng och kolla läget på stan men vi pallade inte det tillslut, sen idag har jag bara varit med edda & masken vi hyrde film chillade osv, senare in på kvällen så åkte vi en sväng på stan sen så träffade vi Linda, Linus & Ellen då vi åkte runt lite hit och dit sen for jag, Edda och mask hem och nu sitter jag här och skriver om min fina lugna helg =) har varit jävligt skönt att bara ta det lugnt inte behöva festa =) maha! menmen nu ska ja förflytta mig till soffan och glo lite film. ohh juste mina kära läsare har blivit en riktigt stor mängd, har en rejäl stor siffra, folk har inge liv hahah ja skriver inget vettigt och folk kikar in ändå hahah :p


här har ni en as skön text till en låt typ as bra! =)

And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now


And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight


And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0