nothing else matters

Solen har kommit fram, underbart! en liten update här hur min vecka varit, var på skolan måndag gick bra såådär lite drygt men inte mycket kvar konstaterat att det bara är 42 dagar kvar till vi slutar MED helgdagar! helt jävla fucking underbart! =) tisdags jobbade jag i timråååå,håller på renoverar ett badrum där någonstans trallala  och så måste man ju tjäna in lite pengar till studenten maha kommer gå åt mycket pengar tror jag =D  onsdags var ja på skolan och hade YT hela dagen håller på mura upp min skorsten som håller på bli myycket vacker sen har jag varit med Linda hela dan, hon är inte frisk hahaha!!!!!!! ett stort plus är att solen varit hur jävla skön som helst ! likadant idag solen har varit klockers! var på skolan idag en stund tog mig en liten sovmorgon sen for ja till skolan runt 10 och 3 skulle ja börja jobba, inte mycket kvar på badrummet sen e den finito! slutade 19.00 skönt! sitter här hemma och pumpar på musik så det bara skriker om det! =D skööööönt.
Fy fan va skönt det ska bli att få sluta skolan, man mår ju helt great av att bara veta att det e lite kvar och sen e det slut!!! jappjapp nog om mig nu ska ja sätta mig och kolla på Entourage mycket bra! (Y)  goodbye!


Linda du är bra jobbig men ja älskar dig ändå hahaha (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0