oui

nyduschad, känner mig ren sköööönt! igår va ja ute och åkte bil typ helakvällen åkte från fest till fest ställe till ställe ort till ort tråkigt folk, dåligt drag, ingen bra kombination, nopp! vi skjustade folk hit o dit, tjänade in lite extra pengar, behövdes! runt 3 på natten får ja för mig att ja vill dricka, och så blir det ja dricker kanske till och med världens godaste dricka, "Bacardi Grandmelon" typ hur god som helst,  med fanta eller apelsinjuice klockers! =D runt 4 halv 5 åker ja till bergeforsen sover hos en kompis där borta som kanske har världens skönaste katt haha hur cool som helst, i vanliga fall gillar ja inte katter alls men denhär den va cool! asfrän! nog den enda katten ja tycker om =o den enda katten som går och ta på asfrän   och den här lilla tösen vill inte vara med på bild gömde sig under täcke och grejjer haha =o 

ikväll ska ja bara sitta här hemma plugga ltie kolla lite tv ta det lugnt bara =Ddet är jag värd och så har jag ju köpt min kostym, den e very very nice ;D det känns ju bara för skönt att ha allt klart och veta att det e inte mycket kvar! hualigen =Daja nu ska ja plugga lite pyss o kram haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta modellen HAHAHAHHA

2008-04-22 @ 18:16:48
Postat av: Pato

jo jag vet ;)

2008-04-22 @ 20:19:36
Postat av: Pato

hahaha linda din smurf
hahahahahah palla heta dah, du ska heta lindos!

2008-04-22 @ 21:13:05
Postat av: ckra

muha, jag vet hos vem ;)

2008-04-23 @ 22:29:39
URL: http://ckra.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0