proffs

jahaja, inte har ja skrivit på ett tag, folket erkänn ni saknar mig =D, ja har festat typ hela helgen, tagit det lugnt linda har varit på g hela veckan faktiskt haha hon e för sjuk hon :p, i söndags gjorde ja inte så mycket alls tog det lugnt tills en liten tjej höll mig vaken till klockan 5 på morgonen när ja skulle upp 7 för att pallra mig till skolan =o snacka om att ja var trött, var på skolan lite snabbt sen drog ja hem för ja pallade inte mer, kom hem och somna typ direkt sen ringde linda mig och vi träffades i stan för att ta en fika hon fick mig att välja en jävla äcklig liten sak usch, sen for hon till jobbet och ja for hem =D sov gott senare hela kvällen idag har jag inte gjort så mycket vart på skolan sen har jag bara varit ute och åkt bil o bara jääääst  =p sådär där har ni en liten uppdatering =D


Kommentarer
Postat av: lindos

haha jag trodde du tyckte om mig :/

2008-04-06 @ 17:17:15
Postat av: Pato

haha klart ja gör :D men ja va bara trött typ 4 dagar irad hahhah efter vårat lilla samtal haha :D

2008-04-07 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0