How do you want it?

Folk e bra underliga =o jag har nu umgåts med en person i 2 dygn som har hets! riktig hets! det e jobbigt =p hon åkte hem nyss o nu är jag åter i lugn och ro här i mitt rum och lyssnar på music !!!! och update om vad jag gjorde idag! varit på skolan,  åkt runt med Zhili och faton och sen gått en sväng med svenne ideal =D och han skulle komma till mig nu och lämna några grejjor!! så snart dyker bögen upp (L)



sen information här ni ska få, Framöver här ska jag och Zhili köra en Highfive och Byta!  =D listar ni ut vad jag menar då får ni något speciellt


Nu pallar ja inte skriva på denna skit nå mer säger bara SNART HELG (A) MAHAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0