Dålig updatering

Det här med blogg, inte min grej riktigt. Jag håller inte tempot med updateringar, det är dåligt med updatering, sorry.
Men ändå så har inget speciellt hänt under dessa dagar, har slitit med jobb onsdag, torsdag, fredag och lördag, är rätt trött och sliten kan man säga och det blev ju inget midsommar firande för min del. Är nu ledig 6 dagar, men så dum som jag är har jag tagit 2 övertider tisdag och onsdag(nätter) blir riktigt jobbigt, men juli kommer man han en rejäl fet slant. Ja idag har jag sovit till runt 15:00 något, blev väckt av min kära mor som hade handlat jordgubbar, vindruvor och plommon typ hur perfekt satt inte det där? kan ju säga att ja vart en aning glad, jag älskar just dom där frukterna typ bästa som finns! drog i mig frukterna lite lugnt samtidigt som jag kikade på serie ( How i met your mother ) klockren serie så jävla sevärd så det är sjukt, riktigt bra serie, kolla!
Kollade på några avsnitt tills jag bestämde mig för att gå ner och duscha och sen fixa lite, senare in dök Tommy, Mask & Edda in hem hos mig, chillade lite for ut och köpte lite godis och hem till soffan och glo på fotboll ( Spanien - Italien )
Jag har önskat hela tiden att spanien ska vinna EM och dom är på god väg, Spanien slog Italien på straffar vilket var underbart, jag tror jag satt och skadade under straffarna, skrek av glädje, Spanien (L).
Ja, dom vann hur skönt som helst som sagt, man får tacka deras målvakt som är helt sjukt bra (Casillas Nr.1).
Efter matchen for Tommy & Mask hem och jag och Edda drog till basketplan för att skjuta lite mot korg, körde 21 och proffs som jag är vann jag =). Vi snackade alot och hade det roligt som fan.
Imorgon blir det en heldag med Edda, vi ska upp tidigt in till stan fixa lite ärenden och sen in till birsta och fixa lite där, Viktigaste är att vi ska in och kolla kryssnings priserna, får hoppas det finns ett bra erbjudande, håll tummarna för oss!

Nu ska jag glo lite mer serie, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0