Spektakulärt!

Denna helg har varit riktigt fartfylld, riktigt roligt med en jäkla massa händelser, helgen började redan på torsdag då jag var ut och slösade pengar på kläder =) och allmänt jäs med Edvin, kvällen slutade med att jag förfestade med Yousef & C.o vid skönsmon hos Frida med en jävla massa folk, det va tjockt nice =) blev dessvärre lite för mycket sprit för min del, vilket inte är ovanligt haha. Vi drog till oscars på sista spring break festen där det var rätt så mycket folk och ett fett med drag iaf för min del hahah =D. Det slutade iaf som det skulle, bra!
Fredags så sov jag typ till halv 4 på dagen och skulle vända mig om på sängen för att jag hade lust o sova mer då jag märkte att jag var bakfull, alltså riktig spyfärdig bakis var jag, not good. sprang till toa försökte få ut något men icke det vägrade! mysigt och läsa va? ;p, aja hoppade in i duschen och allt detdär sen for jag till Tanja som fyllde 18 år, där Katja, Danni, Christer, Tanjas kille och självklart Tanja höll till vi käkade grillat, tårta ofc och lite annat gott sen bestämde vi oss för krogen vilket jag egentligen inte skulle dra till, men det vart så ändå jag skulle inte heller dricka något för det skulle bli dyrt, men turen som jag har så träffade jag 2 fulla arbetskompisar som pungade ut hur mkt sprit som helst, och då menar jag hur mkt som helst vet ni hur mycket det är? det är mycket! japp men det slutade med att jag inte slösat nästan ett enda öre men ändå var full som en gnu! det kallar jag spektakulärt, nu ska jag till daif fixa ltie där sen ska vi dra till Ideal och käka krubb där! VI HÖRS GOTT FOLK BLOGGAR SEN PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0