update

jaha, nu på sistonde har det vart dålig uppdatering, det ber jag ursäkt om.
Denna vecka har varit fartfylld, nog kanske till och med den bästa veckan jag någonsin varit med om, Måndags och tisdags har jag jobbat sen tog jag ledigt på onsdag som jag egentligen oxå skulle jobba, för att jag tog ju studenten då! sån jävla skön känsla tror jag inte att jag haft inom mig på ett bra jävla tag, skönt kändes det! så nu skolan slut, ut på arbetslivet, känns tufft faktiskt, det är nu man ska jobba, ta ansvar och grejjer, ohoh.
Som sagt onsdags tog jag studenten sen hade jag en studentmottagning där det kom ett antal människor, mycket roligt! alla mina grabbar var där & hela släkten, då snackar vi många personer här. Vi åt mat, tårta, drack osv, ja ni vet förfestade och grejjor sen for vi ut till Stadshuset dom flesta där då och hade typ hur roligt som helst? xD.
Torsdag så var jag och wikke in till stan för att kolla på våra vänners student (Edvin, Mask,Tommy & Ideal) senare gick vi runt där i stan ett tag och jag hittade en tröjja på carlings som va helt underbar, så jag köpte den! efter att vi gått runt ett tag så drog vi hem till Edvin som hade en liten studentmottagnings grejj med mat och allt möjligt, asså snacka om att eddas morsa e typ mästerkock xD fan va hon lagar bra mat! sen blev det som det blev och kvällen slutade på stadhuset ikväll igen. Klockrent! Fredags vaknade jag upp alldeles bakfull, illamående och sliten, men inte fan stoppade det mig för att gå ut och festa igen och så vart det vi drog till BK. Jag, Zhili & Danne festade hade det skoj, var riktigt fullt där, riktigt drag! så det var väl bra sen så tog jag mig hem och brottades med kudden, jag vann xD.
under lördagen så var alla grabbarna på puben i timrå och kollade på Sverige - Spanien som slutade 1-2!!!! FY FAN VA FINT FÖR SPANIEN!!!! jag hade faktiskt hoppas på att spanien skulle vinna och det gjorde dom, hoppas även att dom vinner EM för det är dom värd, men tyvärr så är ju holländarna på g alltså så det kommer bli tufft! haha dom flesta som jag var med där på puben vart små less när Sverige förlorade, men ja tror nog wikke tog det värst han beställde sprit för att dränka sina sorger hahah, emo.
Sen jadu har det inte hänt så mycket speciellt, lite småsaker bara som jag inte hinner skriva för jag ska iväg till jobbet om 10 minuter så har det lite stressigt här, som ni hört har min vecka varit på topp! hörs, peace!


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0