ähä

Jadu, lite kortfattat här då, jag vakna runt 12 sen börja jag storstäda här, varit mycket duktig! =D
senare fixade jag lite krubb och duschade och så och pallrade mig till Yousef vi satt där och inte gjorde alls så mycket,bara väntade på Dennis och Danne dom kom och vi fixade en underbar bål hahah, som innehöll Smirnoff Lime, Sockerdricka,frukt och nån sorts mix grejj den vart skitgod! =)sen togvi bussen in till stan gick in på oscar som ja trodde skulle bli riktigt bra, hade fel dock =p fast det fanns ju en del bra grejjer som hände där oxå hahhaha =D=D i slutet där vart det faktiskt rätt så nice =D inget att klaga för haha, och du! måste bara säga att du är otroligt pinsam hahahahahahha japp nu ska ja ta o sätta mig o kolla på tv sen sova hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du va på g igår du!

2008-03-21 @ 14:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0