Ovanligt men skönt

Har vänt på dygnet totalt! går och lägger mig tidigt på morgonen och vaknar sent på kvällen =o not good!
idag har jag inte gjort så mycket förutom hyrt film och bara myst xD skööönt tror det blir första helgen utan supande men man ska ändå inte hoppas för mycket för imorrn är det lördag och detta lov har varit kanon och det har gått så fort =( såg på "The Ex" den va väl rätt så bra ganska så rolig kanske värd och se ? ;p och jag sa förut att ja skulle lägga upp bilder som tagits i onsdag men det har jag glömt och då får det ske imorgon och det lovar jag! =D nu ska  jag iallafall fortsätta se på film nu ska man ju se på "We own the night" för andra gången ja rekommenderar den absolut!! skit värd och se!! ha det bra gott folk hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0