updaaaate

ja kunde nästan inte ens vakna idag va så jävla trött så ja pallrade mig ner och sen in i duschen så vart man lite piggare =) drog iväg till skolan hade 3 jävla lama lektioner, engelska b, samhälle och svenska gah så tråkigt! fast vi fick en riktigt nice uppgift där på samhälle =) vi skulle dra o välja en rättegång vi skulle vilja se så vi tog oss till tingsrätten och då fick ja en pärm med massa fall som ja kunde välja hahaha ja tror faktiskt ja kände igen ett antal namn där inte sånna som ja umgås med eller nått utan bara folk som man vet vilka de är haha! så ja valde ett fall med en fru som stulit hennes mans lägenhet och bil osv och sålt allt hahahah snacka om att tjejer e psyk ! =p
sen så åkte jag in till birsta för att köpa mig ett par hörlurar vilket ja gjorde eftersom min mp3 e nog mitt livs största kärlek som ja bär överallt =D! kom hem och tog det lugnt bara och kollade på en serie =d som ja fortfarande kollar på och kommer nog kolla på resten av kvällen haha! senså ringde dom mig från kubal och sa att ja blivit bytt till Shiftlag 1 till sommarn vilket kommer bli ganska nice tror jag `=D menmen nu har ja skrivt typ om min dag och ska fortsätta kolla klart min underbara fina serie vilket är döspännande atm! så ha det gott! =D hajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0