allmänt

jahaja om vi lägger undan alla små irriationsobjekt (vissa personer) där på hyllan så kan jag berätta lite i övrigt vad som hänt. I fredags tog jag det lugnt var med Edda, Lilli och Sofia åkte runt lite hit och dit, chilling all around tour youknow sen hem efter det på fest vilket slutade runt 3 tiden sen hem och sova med sin underbara kudde!
I lördags började det tidigt Edvin kom och hämtade mig runt 1 tiden då jag for och sa grattis till min lilla kusin som fyllde år, efter det for vi till lj hooden och fixade trixade lite där, vi gjort allt från att spela in musik till att grilla vilket var as nice, Jag, Victor och Edvin starta upp grillen och mästaren skulle grilla, hahaha ubbe (wikkes pappa fick fixa det mesta haha, riktig sköning dedär)senare dök the incredible worm och tommy upp, vi hade det fett nice, drack grillade bara vi senare tog vi bussen in till krogen hahaha även att Victor kom in på BK snacka om att han var stolt och även jätte full hahah, cidern och ölen va typ as billig så det var bara att passa på att handla som ett as pengarna for iväg snabbt kan man säga. Slutade med allt blev lite strul under natten men det ordnades snabbt kom hem runt 4 och somnade runt 6. Vaknade dagen därpå runt halv 3 på dagen ganska mysigt och få sova länge efter det tog ja det lugnt satt hemma och så kollade television och pluggade. Måndag vilket är idag, har jag vart in på skolan fixade lite svenska b rester och så fick godkänt på provet så mitt betyg på svenska B är klart! (G)
och engelska B(VG) fint sen har vart på stan med Ideal, Faton & Zhili efter det for jag hem hugg i lite krubb och for iväg mot jobbet slutade runt 19.00 och dagens höjdpunkt var när jag och victor for in och hämtade in våra kläder från www.recognize.se som man nu har här brevid sig. as fräna =) kolla och kommentera!

   Kläderna på vilket jag tycker vart pretty nice!

 Plaggen som är sjukt underbara!

efter jag vart och hämtat ut mina underbara plagg så for jag direkt hem och nu sitter jag och bloggar kanske mitt längsta och allvarligaste inlägg! :o menmen nu ska jag iaf plugga och vara duktig!


 Jag måste ju få skryta lite jag med ;) kolla vilken fin jävla pärla och den går underbart! notera att jag är stolt över den! =D



Kommentarer
Postat av: anom

ey mannen hur lång tid tog det för att kläderna kom hem till dig? hur många dagar? vore schysst om du kunde svara. dom passar bra på dig man ;D

2008-05-28 @ 12:29:46
Postat av: Pato

det tog ungefär 3 dagar =D

2008-05-29 @ 03:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0