Heelgen

helgen har varit hel chill, riktigt lugn helg och det kan jag säga er va skönt. I fredags var man ju ut och skjusade en massa folk och åkte runt chillade bara även att man kom hem rätt så sent när man ändå vet att man ska jobba dagen efter och ska upp tidigt haha :p, som sagt idag jobbade jag i njurunda sen for ja hem duschade fixade lite och for till skönsberg och spelade poker, gaaah Androw tog hem hela potten, nu e man ju riktigt pank =( efter det for vi runt i stan skjusade nån tjej sen for vi in till Lina och bara lodade haha lugnt men jävligt skönt. Man ska ju spara sig inför studenten haha, nu ska jag iaf sova för ska upp 7 imorgon börjar fan 8 och jobba.... lid med mig förfan! hejdå peace



Min Kärlek till er alla

Kat De Luna ft. Busta Rhymes - Run The Show
Sean Paul - Don't Tease Me
Yung O ft. Young Texxus - Ima Beast

2 rätt så gamla men fett sköna man får ju fetaste flippen =D

Ricky Martin ft. Amerie & Fat Joe - I Don't Care
Pink ft. Redman - Get The Party Started

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0