Lyckligt =)

Ha! igår va typ bäst, började med att ja skulle fått mina kläder idag som jag beställde på www.recognize.com men icke ja har väntat 6 dagar så ja sket i det, ja åkte istället och handlade kläder lite här och där,klippte mig oxå men vart inte så nöjd menmen =) åkte hem duschade och allt klockan började slå mot 9 då jag tog min första jäger shot för dagen. Åkte senare vidare till Sam i skb där Ideal, Androw, Faton, Yousef, Degen, Dostan & Hama var vi drack där och rökte vattenpipa soft som fan! vi skulle ta 11 bussen mot stan men inte fan dök den upp =o så vi fick lov och åka bil. När vi väl var i stan så drog vi till Studentfesten då det var en jävla kö men bra som man är slinkade jag in mig där i kön så slapp köa länge =) där inne var det fullt ös och ja kände att ja började bli lite dragen men så träffade jag jeppe och vi drog en bärs gott då man e halvfull, senare började bara drickandet och pengarna minskade kraftigt =o haha men tillslut så satt man inne vid toaletten med wassman och drack ur en flaska absolut vodka mums hahahahahaha helt sjukt va full man vart efter det och sen så bjöd ja ut alla mina pengar som ja inte borde gjort =o haha aja min kväll slutade lyckligt =D och ja måste ju bara säga att ja har världens bästa storebror !!!!!! han e nu påväg till tyskland för min skull och ska köpa en jävla massa sprit till min student, ja menar hur bra är inte det? helt klockers!!!!!!!!!!!!!!!! =D aja nu har ni fått höra min kväll hur den var och hur glad jag är nu! =D peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0