nu börjas det.

jadu, i torsdags natt satt jag och tokplugga min sista uppgift till 2 på morgonen även fast jag visste att jag skulle upp om 3 timmar, men jag härdade ut tills jag vart klar.. efter fick jag min sömn i 3 små timmar sen efter dom 3 timmarna som var ungefär dom bästa i mitt liv så börjades det igen... Kuuubal åter tillbaka till det "fina" jobbet och fick inte heller den lättaste dagen heller, jävla helvetes värme tar kål på en. Mitt 12 timmarspass gick ganska så snabbt, jag hatar morgon pass, nätter e tusen gången skönare, man e lixsom mer van att vara vaken på natten och sova på morgonen men morgon jävla passen börjar 6 på morgonen och slutar 6 på kvällen. Nätterna börjar 6 på kvällen och slutar 6 på morgonen men självklart härdar man ut för pengarnas skull. Jaja efter jobbet så tog man sig hem och senare drog man till hedbergska skolan för att lira lite basket där med en del folk, det va riktigt nice faktiskt, Kan ju bara säga att efter ett morgonpass på kubal och senare ett basketpass så är man ganska så trött och vill bara hem och krama om sin bästa vän kudden men icke då. Jag, Edvin och mask for till travet där Lilli och Sofia jobbade på nån grill och sålde burgers. Efter det for vi till min crib där vi bara tog det lugnt och slappa, vi åkte runt lite bil hit och dit och fick ett x antal telefonsamtal som var rätt så jobbiga menmen hon var full och vad kan man göra, det sägs ju att det man säger på fyllan menar man innerst inne. så tummarna upp till dig haha! =D
neee nu ska ja ta och sova för ett nattpass väntar mig imorgon!!!! peaceeee!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0