oh yes

jadu.. jag har inte skrivit på länge, har nog inte haft den orken att göra det iaf men nu tänkte ja skriva lite kort här om vad som hänt här på sistonde har typ inte gjort något speciellt, spelat lite basket på dagarna, pluggat otroligt nog :O, sen har jag bara tagit det allmänt lugnt jobbat idag ska jobba imorgon och fredag sen så ska jag ut och härja tror jag det är jag värd!  idag efter jobbet drog ja till timrå och träffa daif & co tog det lugnt snacka lite chilla bara.. sen skjustade ja hem daif och vi snackade rätt så länge fett nice längesen!! imorgon ska ja oxå jobba och sen ska ja nog träffa daif och bara chilla i think =) hahha juste och sandra tösen frågade ifall ja skulle med ut på krogen idag med hon och elin haha jag tror dom e lite små alkisar :o menmen nu ska ja nog bara ta och kika runt lite och lyssna på musik hörs imorgon, peace!



Creds till Josef Daif the man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0