soon

numera finns det ju typ inget att skriva om. kan säga typ ja har jobbat lite under veckan som gått, fredags drog jag ut det hände en massa knas där :S slutade upp illa menmen lördagen jobbade jag från 3 till 8 och tog det lugnt resten av kvällen satt hemma kollade på tv. Idag har biljetterna kommit, fyfan va jag längtar att åka till hemlandet, skönt ska de bli men det vart dock ett knasigt datum hahha (11/9) haha :p sen har jag varit hos faster som fyllt år och nu sitter jag här och pumpar upp underbar musik från mina högtalare, fan skulle man göra utan musik?  musik e ju fan det bästa som finns (L) . kubal ringde och satte om mitt datum så nu börjar jag den 29 maj shiftlag 2 =) ska bli fint och så jävla skönt =D menmen nu ska ja ut ett tag, peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0