All the above.

Helgen för mig har varit riktigt dunder, i fredags var jag i sallyhill hos Mathias och drack, pratade, skrattade och myste med Emma, mycket mycket trevligt.
Suokko hämtade oss och jag kom hem runt 4 tiden något, tror jag stendäckade direkt alltså riktigt duktigt!
Lördags vaknade jag av att Linnea ringer mig och väcker mig runt halv 10 haha jag var riktigt död, ja men dom kom Linnea & Carro och vi for in till birsta och bowlade lite sen skjutsade Carro och jag Linnea till jobbet sen skjutsade hon hem mig och jag däckade riktigt duktigt tills min underbara tjej väcker mig =D. Hon kom och hämtade mig och vi for till henne och lagade lite gomat och myste till det med Joey, musik och prat, dunder! hon är riktigt underbar.
Nu sitter jag här lyssnar på min underbara musik, planerar och kikar runt lite, imorgon ska jag in till stan med gott sällskap och kolla upp lite saker samt fixa lite ; ) glömde nästan skriva att jag längtar till 9 april!

Carro & Linnea, ni är bäst!




I'ma do for you, do for you like no one's ever done for you girl.
Emma Jonsson

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är den finaste, det vet du. <33

2009-02-09 @ 00:31:52
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0