I can't explain.

Idag vaknade jag brevid min underbara flickvän, dunder! <3
vaknade, duschade fixade lite sen for jag in till sjukhuset med farsan, snackade där med min gudfader bla bla bla och sånt sen for hem och däckade direkt tror jag, heeeelt död.
Vaknade upp och var rätt så trött fortfarande efter nån timmes sömn, satte mig vid datorn och chillade lite, lyssnade på mitt liv <3.
For in till systembolaget med farsan då han säger till mig,
P1 -vet du vad vi borde köpa?
P2 -ne?
P1 -en hund!
P2 -Driver du med mig? vill du skaffa hund?
P1 -Ja det skulle väl vara bra?
P2 vart överlycklig -Jaa det skulle vara dunder, du vet att jag alltid velat haft en hund
P1 -är du dum tror du att vi ska köpa en hund?
P2 -Nehe tänkte väl att de va något skumt...

Allt var på spanska dock men eftersom ni kanske inte kan spanska så översätter jag till svenska (A),
jag tror jag vart överlycklig där ett tag sen rätt va det är så blåste han mig  ; (
P1 = Patricio = Min Pappa
P2 = Patricio = Jag, haha
för er som inte visste att jag och min baba heter likadant, coolt va?

Jaja nog om det nu ska jag duscha sen ska jag ut och dundra ner hela mig riktigt duktigt!
peace!

Juste!
glömde säga att min musiksmak är den bästa i världen, no doubt!


Michel Jacksson - You rock my world.     gammal men riktigt dunder!                                                                                                                             

                                                              emma jonsson du är något stort för mig! <3

Kommentarer
Postat av: Ana

haha kan tänka mig hur det lät, din pappa är rolig han.:P

2009-02-06 @ 23:39:32
URL: http://analillo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0