I don't know you, you don't know me

Dåligt med update, i know men så är det när man inte orkar skriva eller inte har något att skriva om men nu ska jag skriva lite om vad som hänt och vad som händer.

Fredags så kom Emma till mig och vi myste lite sen så for vi till Mathias i sallyhill och förkrökade lite med massa trevligt folk, vi åkte till stadshuset och det kanske vart lite för mycket sprit för mig men det var väldigt roligt, väldigt värt!
Lördags så fortsatte myset även fast jag vaknade upp och bara ville dö för jag kände mig riktigt bakis men det gick över!
Min helg har jag som sagt tillbringat med min underbara flickvän Emma och lite fest, mys, bara toppen, perfekt helg! : )
Måndags så tog jag det lugnt, vaknade en aning tidigt, saknade min Emma så jag for dit för att tillbringa natten med henne, myyyys vi kollade på lite serie, dokumentär, pratade myste till det. Idag fick jag dock vakna tidigt för att åka på möte klockan 10.00 inne i stan hos KFG, jobbcoach får se om det hjälper för det är katastrof med jobb här i sundsvall, skit stad bestämde även att jag ska på möte igen imorgon klockan 13.00 igen för planering och sånt sen så får jag väl se vad som händer till veckan, inget planerat helgen ska iallafall spenderas med Emma! <3


Ever had one of dem days wish woulda stayed home
Run into a group of niggas who gettin' they hate on
You walk by
They get wrong
You reply then shit get blown
Way outta proportion
Way past discussion
Just you against them, pick one then rush 'em
Figure you get your hair that's next
They don't wanna stop there now they bussin'
Now you gushin', ambulance rushin'
You to the hospital with a bad concussion
Plus ya hit 4 times
Plus it hit ya spine
Paralyzed waist down now ya wheel chair bound
Nevermind that now you lucky to be alive
Just think it all started you fussin' with 3 guys
Now ya pride in the way, but ya pride is the way
You could fuck around, get shot, die anyday
Niggas die everyday
All over bull shit, dope money, dice game, ordinary hood shit
Could this be 'cos of hip hop music?
Or did the ones with the good sense not use it?
Usually niggas don't know what to do when their back against the wall so they just start shootin'
For red or for blue or for blo I guess
From Bankhead or from your projects
No more stress, now I'm straight, now I get it, now I take
Time to think, before I make mistakes just for my family's sake
That part of me left yesterday
The heart of me is strong today No regrets I'm blessed to say
The old me dead and gone away

Kommentarer
Postat av: Ana

vad händer med bloggandet??? BLOGGA MER hehe, miss you puss&kram

2009-04-03 @ 09:22:56
URL: http://humbolina.se
Postat av: Anonym

Blogga mer !

2009-04-19 @ 22:19:59
Postat av: Anonym

Blogga

2009-04-20 @ 22:00:48
Postat av: Ana

Ha en underbar valborg PATITO, MISS U. Massa kramar från oss:)

2009-04-30 @ 09:10:40
URL: http://humbolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0