Soy igual que tu.

Trött, arg & less kan det bli bättre under en sådan natt?
nej verkligen inte. Ska sova nu men jag tänkte att jag kanske borde skriva lite om vad som hänt och vad jag gjort!
Imorse vaknade jag rätt så tidigt för en gångs skull runt 10 kanske? for till stan och birsta med pappa. Sedan var jag med Carro & Linnea, vi var på birsta kollade runt lite och så sen for vi hem till mig och dom satte sig o spela gta4 haha, klockers. Ja men dom for hem och jag satt själv här och fixade lite småsaker sen sov jag kanske en liten stund. klev upp satte mig vid datorn sen duschade jag och sen kom Emma hit och gjorde mig sällskap, mys! sen har jag inte gjort gjort så värst mycket förutom att kolla på Max Payne mycket bra film!

Ja men nu har jag inget mer att skriva förutom godnatt och att hahaha Sandra även numera kallad som Sandrooo tror jag? har gått och blivit störtemo, hon diggar såntdär med skärningar på armarna haha och hon frågade ju proffset, jag själv vill då säga om vad som gav störst smärta och minst smärta och jag berättade då vilka delar på kroppen det uppstår mest och minst smärta under skärningar, det failade.. hon dog.. tyvärr...  R.I.P Sandrooo med 3 o kommer sakna vårat prat! =(
Jaja men nu ska jag skära mig själv i mitt hörn vi hörs Peace




cuz it's all in my head
I think about it
over and over again.



                                                                                                        emma jonsson

Kommentarer
Postat av: kungen av alla

haha emopato ;D ditt fel att jag dog, du som lärde mig ju ;p

2009-02-14 @ 12:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0