to blind to see

Jag vet inte vad jag ska skriva här, finns inget att skriva.

Kan ju säga att igår var jag in arbetsförmedlingen på något onödigt, tog runt 1 timme av min dyrbara tid, jag som gör så mycket men så fick jag ändå en till tid som jag ska gå på, vi seeees va?
jaja nu sitter jag här och har jävligt tråkigt och tänker på vad fan jag ska göra men det finns nog inget man kan göra?
det känns konstigt, vet inte vad jag ska tro känner mig rakt nere på marken just nu och varför vet jag  inte? kanske bara en magkänsla men vad vet jag?

inget  verkar förändras, allt verkar nästan vara likadant även fast det inte är det och jag själv vet om det, men det jag VET är att det inte är bra att sitta hem själv, nana det måste ändras.

Jaja nu ska jag inte skriva om det, sitter här lyssnar på lite reggeaton och nyss pratat med Danni, soft att du ringde (Y) jag ska fly har jag kommit på, fly till Falun det skulle sitta bra, jag behöver det!
Det finns massa saker jag ska göra och det känns stressigt även fast det inte bör vara stressigt eftersom jag ändå inte gör något om dagarna ? :S, ja men 9 april iallfall då åker jag till göteborg och sen med Savic till malmö ska skaffa mig 2 tatueringar och träffa grabbarna grus Nouriel & Micke men innan det ska jag försöka ta mig till Falun för att bara relaxa vara ifrån detta jävla sundsvall.. nana sundsvall är dåligt. Innan jag slutar skriva vill jag bara säga att jag fyller snart 20 och det är jag glad för, men ändå inte?

blogga är meningslöst när man inte har något att skriva. peace



Mi mundo es otro cuando estoy contigo
 y lo que me tienes loco,
no hay nadien como tu y lo unico que hago es
pensar siempre en ti,  
esperando de verte pero
no tienes tiempo
pero igual estas en mi.
estoy enamorado de ti.




                                                                                         Emma Jonsson <3

Kommentarer
Postat av: Ana

Hejhej, ville bara skriva en iiten hälsning, hoppas du mår bra och hälsa din familj från oss :) Arto abrasos / Tu amiga Ana Y Emilio

2009-02-13 @ 08:53:05
URL: http://analillo.webblogg.se/
Postat av: emma

KÄFTEN :@

Hej vännen =)) jag mår asbra, ska nog stanna här en tredje vecka! hur är det med dig!?

2009-02-13 @ 10:37:44
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0