All I can be.

Ni som känner mig, ni vet hur jag är, ni vet hur jag fungerar som person, mina bra sidor och dåliga.
Jag har mina dagar men själv ser jag mig som en svår person och det är väldigt jobbigt, vad gör man när man känner att man inte orkar göra något, man vill bara sitta hemma?
Jag känner mig ändå glad och positiv men det kommer dom där stunderna då det blir riktigt kaos i mitt huvud, orken tar slut på mindre än 5 minuter det kan vända bara en liten stund menmen nu ska jag inte sitta här och skriva om sånt, nu ska jag skriva om vad jag gör, ska göra och har gjort!

Veckan för mig har varit upp och ner, men mest uppåt. tillbringat tid med Emma, vi har kollat på film och myst till det, har varit in på mitthem och kikat lite runt på lägenhet och sådant, mycket kul!
Har tillbringat tid med Linnea & Carro, dom är sköna, riktigt snälla,nära vänner till mig. Dom får mig glad när jag som mest behöver det och det tackar jag er för, dom ställer upp och finns för en och det betyder mycket för mig. Ni vet att jag finns för er närsomhelst. Resten av veckan har varit helt lugn,
igår så fick jag rätt så lite sömn, men det gick helt okej vaknade rätt så sent ändå, duschade och sen bestämde jag mig för att städa vilket jag gjorde. Denna vecka har jag tänkt på att jag städat rätt så mycket ändå, men mitt rum blir lätt stökigt!
samtidigt lyssnar jag på musik och mitt humör vänder direkt, jag tackar musiken för att det finns och för att det är så bra, kan ni tänka er vad tråkigt det skulle vara utan musik, hela livet skulle vara meningslöst och ändå påverkar musiken en person väldigt starkt, iallafall mig. Är jag glad och på festhumör och lyssnar på en skön bra låt så blir allt mycket bättre och man blir gladare men ifall man är deppig och lyssnar på en lugn låt som är skön blir man bara deppigare, så blir det för mig iallafall.
utan musik, inge livsglöd.

Jag ska nu städa klart det lilla jag har kvar sen ska jag träffa Linnea & Carro vi ska dra en fika någonstans prata lite,  ha det skönt för det behövs, sen får jag se vad som händer men som sagt det blir inge stort kanske hyra en movie eller något liknande sitta hemma och bara ta det lugnt, finns ingen ork för annat!

Skriver kanske något senare eller så kommer det när det kommer!





framtiden med dig emma vill jag inte missa.

Emma Jonsson <3

Kommentarer
Postat av: nean

YEAH BABY

2009-02-01 @ 01:01:04
URL: http://skinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0