hold on

Sitter här vid datorn och gör det jag brukar och älskar, lyssna på musik <3.
Känner mig verkligen helt slut, fick inge sömn inatt alls nästan riktiga sömnproblem och det är fredag? hur fan ska jag orka hålla mig vaken gick och la mig runt halv 3 tror jag, låg och spelade lite xbox i väntan på att bli trött men inte fan blev jag det, vart less och stängde ner och bara låg och kolla mot taket och inte fan gick det något bättre, fortfarande lika pigg men det är väl bara att härda. Lagade även mat idag, känner mig riktigt duktig faktiskt inte ofta jag lyckas laga mat och saken är ju att maten vart även klockrent god!
Ikväll var det meningen att jag skulle ut, men finns orken? kanske blir att bara sitta hem och ta det lugnt funkar lika bra det med när man är helt offside. kanske hyr man någon film, eller något liknande mys det oxå!

ärlighet.                             




I'ma do for you, do for you like no one's ever done for you girl. Wanna do for you, I'ma hold you down, you don't even have to say a word. Wanna do for you, give you what you want, you know what I have for you, you deserve. I wanna do for you, wanna do for you, wanna do for you girl.

Emma <3

Kommentarer
Postat av: snejk

du e så söt pato

2009-01-30 @ 15:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0