vad hände med föralltid?

Det var verkligen LÅNG tid sen jag bloggade, tänkte jag kanske borde börja skriva lite igen om lite vad som hänt dessa månader då jag inte bloggat!
Mycket har förändrats, misstag har gjorts, nyfunna vänner, lycka. Inget är som det var för några år sedan, då man tror att allt är perfekt men när man väl växer upp så inser man egentligen hur allting är, vilka personer som är kvar och vilka som inte är, hur allting egentligen står till. Men jag måste ju ändå säga att detta år inte bara varit kaos utan det har hänt väldigt mycket, väldigt mycket resandes, vilket varit underbart för mig, komma ifrån det mesta. Jag slutade ju bloggandet efter roadtrippen vi gjorde Makke & Mathias, därefter åkte jag till Bulgarien för 1 veckas flippmode, oändligt drickande och tatuering som jag vart väldigt glad och nöjd över, kom hem därefter till Sverige där det mesta var likadant, samma personer, samma idioter. Var hemma ungefär 1 vecka sen drog jag iväg till mitt hemland Chile vilket var världsklass, hade jag haft mer pengar hade jag valt att stanna längre, slippa idioter, vara med familjen, vänner och träffa massa nya folk och en jävla massa äventyr!
År 2008 har varit väldigt upp och ner, men ändå så finns det inget som slår det året som jag tog studenten på, var i mitt hemland,  utomlands, roadtrip, en massa jävla andra äventyr och första tatuering som var ett stoooort steg för mig. Så i stort sett så har år 2008 varit perfekt! men nu är vi faktiskt i år 2009 så kanske dags för mig att börja skriva lite om vad som hänt och vad som är likadant, året började bra dock fortfarande arbetslös och söker jobb som en liten gnu, jävla lågkonjuktur skit. Annars är allt som det ska i guess, nu i helgen har det varit varit på topp och då måste jag tacka Emma och Emma för det, dom har båda varit hemma hos mig hela helgen och vi har väl gjort lite olika saker som att spela spel, kolla på film, pratat och haft det roligt, lördagen var vi ut, kanske inte va världens pepp men det gick ändå, vi var hos Mathias som köpt en lägenhet i sallyhill, riktigt soft lägenhet om jag får säga. Det var helt okej, ibland snear man på saker och ting men det vart ändå chill, sen där runt natten tror jag nog vart världens lyckligaste person typ? : ). Nu sitter man bara här och inte gör ett skit, lyssnar på musik? vad skulle jag göra utan musik? vad skulle människan göra utan musik? musik är livet, musik är allt utan musik är det ingen mening i livet! Jag måste bara tillägga en sak som en nära vän till mig skrev och som är så jävla sant och stämmer exakt!

"av mina egna erfarenheter så ska man akta sig för vem man ska lita på, jag har kanske varit lite för godtrogen men samtidigt kanske naiv också. Ser gott i personer som stått mig nära, som jag aldrig trodde skulle svika mig. Men dock så hade jag fel, och det misstaget kommer står en dyrt. Men samtidigt en bra läxa. Vänner förändras tider förändras, ville skriva att man bara ska lita på sin famlij för dom kommer alltid stå där men samtidigt så har jag vänner som jag vet skulle finnas där om jag verkligen skulle behöva något eller bara ha nån att prata med. Få som man kan prata med, trist men så är det. "            

Min vän är smart! det är så jävla sant det han säger och känner. Känner exakt samma sak men kunde bara inte få ut det här och så hade han det uppskrivet så jag kunde inte låta bli, allt har sin vändning och du har gjort mig så lycklig Emma <3, Tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Ana

Kul att du har börjat bloggat igen:) Abrasos

2009-01-26 @ 17:25:38
URL: http://analillo.webblogg.se/
Postat av: ed

bra comeback måste jag säga

2009-01-26 @ 18:18:12
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0